Portalen   Forum   FAQFAQ   SökSök   AnvändarlistaAnvändarlista     RegistreraRegistrera 
   ProfilProfil   Logga in för att se dina privata meddelandenLogga in för att se dina privata meddelanden   Logga inLogga in 

iTunes ändrar genres

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    datormusik.net Forum Index -> Mjukvara
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
gubbelibubben
Medlem ++

Från: Stockholm

InläggSkrivet: 2010-06-18 01:12:42    Ämne: iTunes ändrar genres Citera

Hej på er!

Tänkte bara kolla om det är nån av er som kör iTunes på Mac?

Jag kör så och har lagt upp min musik och satt egna genres på all musik så som jag vill ha den. Nu har jag uppdaterat iTunes till nyaste versionen och det verkar som att programmet automatiskt går ut och hämtar ner default-genres och ändrar ALL musik som jag har bytt på... Fruktansvärt frustrerande... Inte nog med det men den verkar ha splittat upp några compilation-album jag har lagt in också och ändrat så att album inte längre är samlingen utan den skiva som iTunes hittar låten på... Bland annat så har jag en Michael Jackson-samlingsskiva som jag lagt in. Dom låtarna har iTunes rätt och slätt bara hackat upp och fördelat låtarna på orginalskivan så att det är dubletter där istället..

Tänkte bara kolla om det är någon annan som har stött på detta och om det är nån som vet om man kan göra nåt åt det så det inte händer igen.
Visa användar profil Skicka privat meddelande
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    datormusik.net Forum Index -> Mjukvara Alla tider är GMT + 2 Timmar
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet